Bestelling retourneren

Wil je je bestelling retour sturen? Geen probleem!

We streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met de service die ze ontvangen van MAKEUP, daarom bieden we een handig systeem voor het retourneren. Je hoeft slechts een paar eenvoudige stappen te volgen.

 

1. Bereid het retourformulier voor.

a) Als je schade aan het pakket opmerkt in aanwezigheid van een  PostNL koerier, maak dan foto's van de schade en weiger het pakket te accepteren.

b) Als het pakket niet beschadigd is en je wilt het retourneren, dan kun je dit doen binnen 14 dagen na ontvangst, zolang het niet is geopend. Vul dan een retourformulier in. Houd er rekening mee dat retourzendingen alleen mogelijk zijn voor het hele pakket en dat we alleen retourzendingen in originele ongeopende verpakking kunnen accepteren.

Geretourneerde producten moeten ongebruikt blijven, in de staat waarin ze zijn ontvangen, en in hun originele doos en/of verpakking. De houdbaarheidsdatum van cosmetische producten, gemarkeerd met het PAO (periode na opening) symbool, wordt berekend vanaf het moment dat het deksel van de luchtdichte verpakking voor het eerst wordt verwijderd. Daarom is het niet mogelijk de artikelen die zijn geopend, getest, geswatcht of gebruikt terug te sturen.

c)  Helaas, hoewel zeldzaam, zijn zelfs de meest bekende merken niet immuun voor productieproblemen. Als je een defect product ontvangt, vul dan het bijbehorende formulier in om te bepalen wat het defect is.

 

2. Stuur een gescande kopie of foto van het aanvraagformulier en de foto's van het product of het beschadigde pakket per e-mail naar onze klantenservice.

De foto's helpen ons het probleem te begrijpen, de retourzending van goederen en je terugbetaling te versnellen. Onze klantenservice zal je aanvraag in behandeling nemen en je vragen om de goederen veilig in een tas of doos te verpakken voor retournering. Zorg ervoor dat je een aanvraagformulier en een kopie van je ontvangstbewijs in de zak/doos plaatst. We hebben ze nodig om je retourzending te accepteren.

 

3. De koerier van PostNL haalt het pakket op en regelt de retourzending.

 

4. Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending zullen we de geretourneerde artikelen onderzoeken en daarna wordt je geld op je rekening teruggestort. We zullen je per e-mail op de hoogte stellen van de retourstatus.

 

Inloggen op je account

Wachtwoordherstel

wij bellen je terug!